21 oktober 2021
Mentaliteit
Mentaliteit
Paul Ubachs over de impact van toevallige ontmoetingen
Het Nijmeegse merk-bureau UBACHS/full contact heeft zich de afgelopen tijd grondig verdiept in Zenzo en vervolgens haar onderliggende verhaal blootgelegd. Een verhaal over de kracht van toevallige ontmoetingen in leefomgevingen.
10 oktober 2021
True Friend
True Friend
True Friend Film Festival
'Een deel van m'n hart, dat zou ik dan kwijt zijn.' Zo'n antwoord kun je krijgen, als je aan kinderen uit groepen 7 en 8 vraagt: 'wat zou je eigenlijk kwijtraken als jij je beste vriend opeens niet meer zou hebben?'
1 oktober 2021
Lekker Anders Dag
Lekker Anders Dag
‘Lekker Anders Dag’ zorgt op school voor leuke en veilige start
Op kindcentrum Meander in Den Bosch begon de vrijdag dit keer anders dan anders. En daar wordt het niet alleen leuker maar ook veiliger van.
24 augustus 2021
True Friend
True Friend
Kinderen ontdekken fietsend Geldrop-Mierlo en sluiten nieuwe vriendschappen
Studio 040 doet verslag
8 juli 2021
Lekker Anders Dag
Lekker Anders Dag
Oranje is allang uitgeschakeld, maar Max en Elyse gaan tóch oranje gekleed naar school
Het is de hele week ‘Oranje = Lekker Anders Dag’, een manier om de verkeersveiligheid rondom scholen te verbeteren. De vierjarige Max en de zesjarige Elyse uit Den Bosch deden deze week ook mee.
25 juni 2021
De BeestenBende
De BeestenBende
De BeestenBende breekt records
Wat ooit in Cuijk met veel enthousiasme begon, is intussen ‘uitgewaaierd’ over alle samenwerkende gemeenten die de hulp van De BeestenBenders hebben ingeroepen.
7 mei 2021
True Friend
True Friend
Kasteel Challenge
Door avonturen en uitdagingen van het project True Friend leren schoolkinderen in Geldrop-Mierlo hun eigen gemeente kennen.
15 december 2020
Lekker Anders Dag
Lekker Anders Dag
Lekker Anders Dag op de John F. Kennedy
Met een feestelijke kick-off op het schoolplein had de basisschool John F. Kennedy in de Maastrichtse wijk Belfort op 25 september de Limburgse première van het bekroonde verkeersinitiatief ‘Lekker Anders Dag’.
7 augustus 2020
Mentaliteit
Mentaliteit
De lessen die we intussen toch echt van corona moeten leren – deel 2
De recente roep om pakkende Corona-communicatie met jongeren prikkelt Paul Ubachs, met zijn achtergrond bij jongerenmerken als Adidas en Heineken.
6 augustus 2020
De BeestenBende
De BeestenBende