loading

De wereld van A-merken

Een A-merk word je niet zomaar – en een A-merk blijf je ook niet zomaar. Het is hard werk, zo’n merk, voortdurend rekenschap geven van je relevantie, voor heel diverse doelgroepen.

Letterlijk aan het begin van ons bureau stond onze eerste opdrachtgever, Heineken International, met ook Amstel en Brand onder de vleugels. Een dankbare basis voor al dat andere merk-werk dat volgde, steeds vaker ook voor binnen-en buitenlandse partijen die zo’n zelfde A-status ambieerden of juist wilden vasthouden.

Als oprichter van ons bureau kon Paul Ubachs daarbij van begin af aan bogen op al zijn strategische en operationele ervaring binnen merken als Adidas en LEGO – of het nu om een grote, vertrouwde internationale speler gaat of om die rebelse nieuwkomer in een wereld vol snelle, technologische verandering. Steeds is er dat centrale referentiepunt in de vorm van het relevante verhaal, dat zowel extern als intern houvast én beweging garandeert. Dankzij een afgewogen mix aan relevante acties, In woord, daad en beeld.