loading

Een gezond bestaan in ons land

Zelf noemen we het intussen ‘societal marketing’- de inzet van bewezen technieken uit de wereld van marketing én diverse (gedrags)wetenschappen om juist die brandende maatschappelijke doelen te bereiken. Want ook in het publieke domein geldt meer dan ooit: om mensen voor je te winnen en blijvend in beweging te brengen, is sterk werk ‘alleen’ niet genoeg. Ook hier zijn cruciale doelgroepen ‘gewoon’ op zoek naar dat sterke merk. Naar die oproep die je aanzet tot andere, nieuwe keuzes – omdat je je aangesproken voelt op hoe je naar de wereld kijkt en zaken ziet.

Of het nu gaat om aanstormende master-studenten voor verschillende faculteiten van Universiteit Utrecht, cliënten en andere doelgroepen van toonaangevende zorgpartijen als Florence, GGNET en Santiz of inwoners die vertrouwen op (semi)overheidsinstanties als Talis, ROVA, Ministerie VWS of Landelijke Politie…

Allemaal kunnen ze de kracht van een relevant verhaal gebruiken, ieder voor hun eigen maatschappelijke uitdaging. En voor al die partijen verzorgden we het gestructureerde traject om tot die unieke, aansprekende verhalen te komen. In woord en beeld.